måndag 28 september 2009

Ni får inte få damp!

Heeej *ler sött*

Ehm, nu tror jag att jag hittat rätt blogg.... Igen....
*thihi*
Här fattar jag (halvt) hur jag gör en "fin blogg"
med mina bilder o sånt.
Så småningom kommer kanske bloggen bli riktigt snygg!
Roligare då :P

Så, ja.. Kära släkt o vänner, radera den andra bloggen ur minnet o skriv upp denna istället!
Tar bort den gamla!

Nu får jag nog ta o väcka Tyra för mat, undra hur länge hon nannar egentligen om man inte väcker henne. Halva natten har ju snart gått ;D
Johan nannar på soffan o Tyra i sängen, hon ska egentligen käka kl 23, o klockan är 00:43 just nu :S
Men men!

Idag har Doriz kommit hem, får se om de blir kattbebisar vid jul!!
God natt!

2 kommentarer:

  1. stina- mamma till Alfred i himlen29 september 2009 kl. 06:36

    har du bestämtt dig nu ????? :)

    SvaraRadera
  2. Ja, nu har jag nog äntligen bestämt mig :)

    SvaraRadera