tisdag 2 februari 2010

Afro

Goddagens!!

Idag är det tisdag.

Klockan 15.oo ska jag till stallet, Maria kommer då & tittar på Charmy :)
Mamma & Julia kommer oxå.

Sen ska jag väl hem & då blir de lasagne till middag.

Efter det ska jag träna i Svalöv, klockan 18.00, Afro heter det jag ska på idag..
Man tränar rygg,ben,axlar&säte! Kan va bra! O så me inspiritation från den Afrikanska dansen! :D Har aldrig gjort de förr, så de ska bli kul & prova på!

Jaa, sen är det paradise final ikväll!
Alla vet ju redan att Jackie vinner, eller ryktet säger det iaf..
Och än så länge är hon ju med! Så vi får se...

Det är väl min dag :)


Adios Amigos.

1 kommentar:

  1. Jag ser att festa som en social grej. Man träffar kompisar, dricker lite och har trevligt. Jag vill inte gå på en fest om inte jag ska dricka, det är det tråkigaste som finns och jag klarar inte av alla jobbiga äckliga människor när dom är fulla.
    Jag har kontroll på mitt drickande, det är klart att jag kan ha 2 vita månader men det vill jag inte. Det har ingenting med beroende att göra. Jag kommer förmodligen snart ha mitt körkort och då tror jag att jag hellre kör folk till fester och tjänar lite pengar samtidigt än att festa som kostar pengar. Och jag ska söka jobb också, så har jag tur kommer jag få ett jobb och då kommer jag självklart inte festa som jag gör i dagens läge.

    SvaraRadera