tisdag 23 februari 2010

Kvälls uppdatering

Idag har jag vaknat med en jävla huvudväk & det är nästan mildt ord!
Jag bölade imorse så onte det gjorde, tog iaf en alvedon o la kudden över huvudet & somnade om.
När jag vaknade var det liite bättre, men alvedon har varit min bästa vän hela dagen.
Har varit bra, till & från. Gnäll-gnäll-gnäll!

Annars idag har jag & Tyra varit i Bjuv, hämtade upp Stina & körde hem till Ola & Christel.
Det var bara Ola & Love hemma, så Tyra o Love "lekte" lite.
Sen kom Christel med hem.
Vi fikade lite där, blev frukost för min del :)
Ja, iaf så var det himla trevligt. Träffar ju sällan släktingar utanför kalas, typ.. Lite tråkigt, men alla jobbar ju osv, så det är ju så. Men detta var uppskattat :) Mkt, mkt trevligt! :)

Blev bara en timmes träning idag, och väldigt slö var jag där. Jäkla huvudvärk, men i slutet körde jag på ändå ordentligt.
Sen hem & käkade potatis & kotletter.
Nelly ska sova här inatt.

Nej, ska glo tv nu o snart nanna!

God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar