lördag 6 februari 2010

Tyra, min lilla Tyra!

Idag är det lördag!
Orkar inte skriva här varje dag..

Imorse stack Johan med pappa till K-stad & hämta en bil.
Jag & Tyra mös lite o sånt. Sen skulle jag klä henne, bytade blöja på henne.
Telen ringde, la henne i vår säng. Snackade i telen samtidigt som jag skulle ta kläder till Tyra.
BOOOM hörde jag då, o sen ett jävla skrik!
Tyra ramla visst ner från sängen!!
Jag blev livrädd, avslutade samtalet fort & tog min sessa!
Hon blev mest rädd. ramlade mellan vår säng o hennes spjälsäng på magen.
Så huvet slog hon nog inte, tog o tröstade henne o fällde en eller två tårar tillsammans med henne! Jag blev minst lika rädd som hon.
Men hon mår bra, inget konstigt o leker o skrattar o allt som vanligt!
Men fyfan vad hemst det är!! Stackars min lilla älskling!

Idag ska jag & Johan hem till Marina & fira henne sen ska vi ut i Helsingborg.
Tyra ska sova hos sin morfar för första gången.
Imorgon ska vi till kyrkan!

Nä, nu ska jag mysa med min tös!

Adios Amigos.

Johan & Tyra, ni är mitt allt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar