onsdag 17 februari 2010

Lite kvälls uppdatering.

Go kväll!

Då var denna dagen oxå avklarad, känns som helgen är nära nu! Sköööönt!
Veckan har gått fort, helgen lär gå fortare, tyvärr.

Idag var vi hos pappa på kalajs, han ble ju 42 år! :)
Alla fyller år idag tydligen. Och ännu en till, min f.d. mattelärare som är tillsammans med min f.d. klasskamrat fick en son idag med, kuligt för dom!
Hos pappa bjöds det på lasagne, muuumma! Den är världens godaste.
Jag fick 500:- för jag har ju namnsdag, UPPSKATTAT! :)

Innan idag var jag, Tyra, Christina & Jeppe på City Gross o familia..
Shoppade present till min kusin som vi ska på kalas hos på lördag, fick bli en star wars tröja.
Är så tråkig & dålig på presenter. Men han gillade star wars så :)

Hum, imon har jag en plan på att rida med Julia, inte säker på att hon kommer ens men hoppas. Sugen på att rida, det var någon dag sen nu.

Lever för tillfället ganska mkt i sims världen :P Tycker det är dökul just nu..
Men nu ska jag avsluta detta & stänga ner mitt spel.
Johan matar Tyra just nu.. Sen ska vi sova, alla tre!

God natt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar