måndag 1 februari 2010

Tråkigt!?

Hej svej!

Måndag idag ja..
Jag har jätte ont i mitt huvud :( Innan va de inte så farligt men de har blivit värre nu..
Mamma är på väg hit & hon köper med piller, ALLA mina e slut!!!! :O

Idag har jag bara plockat undan här hemma & tvättat.

Tyra har nannat & nu går hon i sin gåstol & kollar lite på tv o skäller på ljusen!
Sötsak!!

Blir nog inget stall idag.. Jo, om huvudvärken släpper!!!

Har beställt The Sims 3! Man kan tydligen inte låna typ mammas nu o installera de igen, dom har ngn koll på de o man måste ange ngt lösen för o installera eller vad det var.. Ganska smart av dom, dumt för oss :) Så hoppas på att det är de som gör att de inte har funkat!!

I helgen ska de nog bli fest, Marina blir 18 på fredag så de blir krogen på lördag.
Ska bara fixa skjuts kanske o barnvakt! :)

Orkar inte blogga så mkt just nu, kolla bdb ist :) Eller oxå :)

Jaja, inget mer o säga..

Adios Amigos!

2 kommentarer:

  1. Haha jag tycker inte ens om att rida :P
    Det var skit kul!

    SvaraRadera
  2. Haha ja det måste det verkligen ha varit, jag älskar köttfärslimpa :)

    SvaraRadera