tisdag 16 februari 2010

Ohlalalaa!

Tjaaa!!

Hmm... Vad ska jag säga?

Idag har jag varit & tränat *klappar mig på axeln*
Blev afro passet idag med, så sjukt jäkla kul! Ännu roligare idag än sist, men idag hade jag ju lite hum om hur det ska gå till! Men asså, motorik... Vad är det?? Når jag har jävligt lite av iaf *haha*
Men de va dökul o jag gav järnet i slutet, då blev det högre tempo & högre musik - me like!
Nästa vecka blir det afro pass kl 18-19, sen total body 19-20, 2 timmars träning!
Afro är dans/kondition, Total body är styrka! Så det ska jag köra, I'm gonna die!

Hmm, imon fyller pappa år! Så vi ska dit & äta lasagne, gött! Hans favvorätt :)
På lördag blir det höganäs, kalas hos min ena kusin då...

Annars är jag mest i sims världen, har en sån period nu. Vissa har perioder med sprit, jag föredrar The sims!

Nej, dax o spela! Ville mest uppdatera er lite, och en sak till.... Kolla bilddagboken!

Adios Amigos!

3 kommentarer:

  1. Hahah, du är fan sjuk. Sök hjälp för ditt sims beroende :D

    SvaraRadera
  2. Jag är inte helt säker, men det är väll typ på helgen eller något sånt :)

    Allt bra med er idag?

    SvaraRadera
  3. Oj, och min kusin fyller också år idag :) hehe. Många som födde barn just denna dagen :)
    Kram

    SvaraRadera