söndag 21 februari 2010

Söndag igen ja.

Hejsan alla!

Då har vi söndag igen, helgen är slut! *ledsen*

Idag ska jag träna klockan 18.oo, Total body (styrketräning).
Ska bli skönt.
Hoppas bara jag inte får så mkt träningsvärk som sist för på tisdag ska jag träna i 2 timmar har jag tänkt mig... :)

Idag har jag varit & släppt ut damerna, sen körde jag till konsum för att handla lite saker som vi fattades till kvällens mat - taco ofc! Inte haft det på HELA helgen ju! :) Och en helg utan taco - Nej,nej!!! :) Har ju varit bortbjudna hela helgen, blev kyckling båda dagarna fast i olika varianter, men det är gott det med så jag klagar inte.

Har tvättat lite, plockat undan lite, ska renbädda men just nu nannar Tyra o jag vill inte väcka henne :)

Ja, det är väl det!
Ha en bra dag.

Adios Amigos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar