tisdag 2 februari 2010

Ändrade planer!

Kan man säga!!!

Kolla ut!?!?!?!
snöstorm!!!
Inte nog med snö utan de e mer eller mindre storm med!!

Min dag blev inte som planerad!!!

Stallet blev det iaf, själv!!
Maria ringde o sa hon inte kunde komma pga vädret, förståligt!
Mamma & Julia skulle komma men vände, oxå förståligt.
Jag var redan i stallet så jag fixade allt! Och tog in pållarna, ingen mening att ha dom ute nu!
Så jag tog in dom när jag väl fick in idoterna!! Dom jagar ju varandra hela tiden o surar på varandra så när den ena va på väg mot mig så jaga den andra bort! Hade lust o skjuta båda två!
Sen hämta jag matspannen till slut o då kom Nova, o får man väl fatt i henne o får ut henne så e Charmy inga problem sen! Så dom kom äntligen in efter att jag sprungit runt i halva hagen i djup mjuk snö! Jobbigt! O blåste gjorde det, J a g V a r A r g ! ! !
Men sen kom vi in o då borsta jag & friserade Charmys fula svans lite :)
Sen fick dom komma in o mysa med mat o hö, då ville jag inte skjuta dom mer! :)

Sen körde jag hem... Och har ringt till hälsomagasinet & avbokat mitt pass, vågar inte ge mig ut i detta vädret för o träna.. :( Ville ju testa Afro men väljer hellre att överleva!!
Får leta annat pass... :)

Så, lasagne & paradise blir det iaf!!! :)

Trevlig dag!!

Adios Amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar