fredag 19 februari 2010

Dusch tjat!

Tyra ville inte sova helt enkelt, jag & Tyra tog en dusch tillsammans istället.
Hon hade fyllat blöjan RIKTIGT! Bytt tre blöjor idag o varje blöja har det vatt skit, vad har hänt? Bra förvisso :P
Så jag bestämde mig för o ducha ist för o hålla på o torka o sånt på henne, torkade klart bort det värsta :)
Jag skulle ju ändå duscha innan Johan kommer hem för vi ska iväg då ju.
Men när Tyra sov skulle jag göra det.
Men hon kan lika bra duscha med mig, mysigt!
Jävla tjat om dusch!

På tal om nåt annat, DET FETING SNÖAR! Går man ut så blir man nog avsvimmad av flingorna, ENORMA! fast nu har dom minskat ser jag.... Jävla skitväder är vad det är!

Jaja, inget mer att tillägga!

1 kommentar:

  1. Okej, nej det är inte sånna :) Dem superslim är farliga och förbjudna nu!

    SvaraRadera