måndag 22 februari 2010

Lite babbel

Hej alla glada!

Måndag idag, klockan är snart 14!
Idag har mamma varit på besök, vi har nördat oss lite, fikat lite & Tyra har lekt :)

Ska till stallet sen o mocka, mamma har fixat resten, och jag ska släppa in.

Sen står det pannkakor på menyn.

Igår var jag o tränade, har lite träningsvärk i armar & ben.
När jag körde oxå igår så först så fick jag stanna för ett möte på den lilla vägen vi måste köra igenom nu, sen kom jag inte loss... Så till slut lyckades jag.
Sen kom jag ut på stora vägen o skulle ner i korset, o bromsade i GOD tid! Men när jag bromsa så kasa bilen snabbare rakt fram mot korsningen, så jag fick dra i handbromsen så bilen snurrade in i en snövall! Jäkligt sakta o så såklart men ändå, fy så halt! Sen fick jag backa ut på stora vägen o köra iväg, den var ju bar och ingen bil kom heller. Usch, trött på detta vädret nu!
Fasar för o köra med Tyra! Tur jag va själv iaf, nu hände inget men tänk om!

Imon ska jag & Tyra till Stina :) Ev. hem till Ola & Christel + 3 barn :)
Så det ska bli nice. Sen på e.m kommer Nelly & ska nanna här.
Och jag ska träna 2 timmar.

Ja, de va nock allt.

Adios Amigos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar