onsdag 10 februari 2010

Afro!

Tjaa!!

Idag är det veckans mitten! Skönt, snart fredag igen!

Igår var jag & tränade i Svalöv, fick äntligen köra passet som heter Afro!! :)
Man tränar säte & sånt, armar o ja.. Med inspiration från den afrikanska dansen & sånt.
Skitkul var det ;)
Red igår med, gick jättefint! Red i högsnö på öppet fällt! Kanonmysigt!
Sen gick jag & la mig 20:30 o vaknade 09:30 idag!
Eller vakna när Tyra & Johan la sig igår kväll efter sista målet o nårra gånger inatt av Tyra som gnällt lite, men annars har jag sovit lääänge, skönt!

Sitte rnu o väntar på att Tyra ska vakna så jag o Tyra kan åka till Lj, hämta Madsen o sen köra till familia! Tror det blir det idag iaf. Behöver handla lite på city gross.. Men klockan tickar.....
Aja...

Ha en bra dag..

Adios Amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar