fredag 19 februari 2010

>:(

Hej!

Fredag, äntligen!
Veckan har gått skapligt fort tycker jag. Men helgen kommer bara springa förbi, ska inte alls va hemma i helgen heller känns det som :(
Ikväll ska vi till Johans föräldrar, han ska koppla in element eller nåt, dra vatten? Vet inte. Dom ska iaf renovera sitt badrum, därför. Skulle gjorts igår men så blev det inte. Så dit ska vi idag.
Imorgon är det kalas på chemat, kusin i Höganäs fyller/har fyllt år? Så vi ska va där redan kl 16 tror jag, skönt ifs för då e man nog hemma i tid.
Söndag ska jag nog träna :)
Så ser typ min helg ut.

Fick ju 500:- av min pappa i namnsdagspresent, har bestämt att eftersom dom pengarna "inte finns egentligen" så ska jag töja min förlovningsring, kosart ca 7-800kr! Dyrt! Men vill fan ha den nu! Och det kommer ta tid innan fingrarna blir som dom var, om dom blir de.. Så, så är det med den saken..

Väntar nu på att Tyra ska somna så jag kan gå in & duscha.
Men hon verkar vara svår på den biten.

Imorse 7.30 skottade bonnen vägen här utanför, han stod o backa & körde fram utanför mitt fönster, rasande blev jag! Trött var! Svårt var det att somna om, han höll säkert på till 8.15 & Tyra vakna 8:30! >:(
Men la henne hos mig så mös vi lite, så vi gick upp 9.15 ca.
Sen drog jag till stallet & släppte ut pållarna, efter Tyra fått frukost då klart.

Ja..... Nä, inget mer att säga nu...

Adios Amigos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar