lördag 26 december 2009

Bil, bil & åter bil!

Go kväller!

Idag har min dag bestått av att åka bil, åka bil, rida, åka bil & åka bil! :)

Vaknade imorse (ja, allvarligt!) Fixade så Tyra fick mat o allt hon behövde ha med sin till sin farmor & farfar. Körde o lämnade henne där.
Sen begav jag & Johan oss till Vallda som ligger vid Onsala som ligger 3 mil sönder om Göteborg för att kolla & testa en häst! Var väl där i 2 timmar typ sen körde vi hem igen :)
Hämtade Tyra, var där ett tag sen körde vi hem, hem! :)
Nu sitter man här o ska snart nanna, är sleden!

Jaa.. Pållen var fin.. Vet inte vad jag ska göra???

God Natt!!

3 kommentarer:

  1. Sv: Okej, och jag som hoppas på att dom håller i sig :)
    Nej jag hatar den människan, ushc :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Inte enligt min bm, då får man bara gå över tiden 2 veckor. Det är väl lite olika vart man bor tydligen.

    Kram

    SvaraRadera
  3. haha nä asså vi ska bo i lj-hed men hyresvärderna finns i Eslöv. :)

    SvaraRadera