torsdag 3 december 2009

Lagom tempo!

Det har denna veckan hållt ja..
Imorgon är de ju fredag!

Om fredagarna kan jag inte säga så mkt, dom är heliga typ två veckor till?
Det är ju Idol!
Men det är snart slut.. Men vågar knappt glo mer nu, vem åker ut imorgon???
Jag vill ingen :)

Idag kommer Marina hit, när som. Längesen vi umgicks.

Annars hitintills har jag typ käkat frukost med mamma, tömt diskmaskinen o fyllt på, bäddat sängarna. Fått Tyra att vila. Ja.. Får väl tvätta lite idag med o komma på mat för idag, alltid dagens problem vad man ska äta. Igår gjorde jag makaroner&spagetti & köttfärsås! Blev helt okej :) Jag blev nöjd iaf. Lite hjälp av Johan men inte mkt.. Jag suger på o kocka men jag måste väl lära mig, det är bara tråkigt!!

Och ikväll blir det Mammas pojkar, som jag längtat efter nårra dagar! :)

Jaja, hörs sen kanske...

Adios Amiogos!

2 kommentarer:

  1. Jag vill inte heller att någon ska åka ut från idol, dom som är kvar är ju jätte bra :)

    Sv: Jag måste missat de avsnittet, hoppas dom åker fast!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Okej, jag såg inte hela så måste väl missat den delen :)

    SvaraRadera