torsdag 17 december 2009

Våga hata snö!

Hej!!

Idag har jag vatt i stallet, Maria kom dit & testade Juvel.
Både med min sadel & hennes sadel, Juvel blev en helt annan häst med hennes sadel.
Hoppas det bara var det som var kruxet.. Får se hur hon blir nu när jag ska rida med den ett tag! Tråkigt med snö bara, man kan inte testa Juvel till fullo då! Hoppas den försvinner!
Fast vill ändå ha snö på julafton, fast vem bryr sig egentligen? Tycker bara snö är jobbigt!
Finns mer negativt med det än positivt, de enda positiva med snön är att de e fint & lyser upp!
Våga hata snö!

Ja, men är fortfarande jäkligt kluven om den andra hästen asså..
GAAH!! Beslutsångest till M A X!!
Och på tal om Max, så klarade han sitt moppekort idag, Grattis broder :)

Nej, nu ska jag nock duscha!!

Adios Amigos!

1 kommentar:

  1. haha, javisst är han SJUKT snygg. men fö respekt för min man så skrev jag inte ut det, hahahaa. Jag med, Rami rör om i grytan ordentligt och det gillas :D

    SvaraRadera