fredag 4 december 2009

Favoritdagen & tiden!

Fredag - I löööve it! Och dessutom är klockan så mkt så Johan har kommit hem, de bästa av allt!!!!

Idag har jag & Tyra vatt med Christina & Jeppe på Vellingeblomman hette de nog, eller Vellingeblomma? Whatever! Trevligt, fint! Lite kul när vi skulle dit.. Missa avfarten på motorvägen sen stod det STORA skyltar som BLINKA: SISTA AVFARTEN I SVERIGE!
Sen kom man till bron som gick till Köpenhamn o de ville vi inte! Så vi svängde ju av innan dom skyltarna klart, för när man kommer till bron kan man tydligen inte vända! Så visade sig att vi skulle av på avfarten innan.. Så väl i Vellinge så yrade vi på alla gator sen körde vi till slut på sista gatan o då stod det skyltat!!! Givetvis!! Sen va de lätt & hitta!!!

Sen kom vi hem, jag plocka undan lite i köket, disken & så. Packa upp Tyras saker & diska hennes nappflarror, sen vila vi i 30min! Skönt!!

Min mobil e färdig idag men blir att hämta den imon..
Idol ikväll, vill egentligen inte se för vill inte att fler ska åka ut!! :(
Och så ska vi äta nåt, men allt i frysen e inte fredagsmat, typ inget!
Så vi får se hur vi gör med den biten, pizza vill jag inte ha iaf!!!

Yeye, trevlig kväll!!


Adios Amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar