onsdag 16 december 2009

Palla?

Idag snöar det, och jag gillar inte snö!
Fast det är ganska fint att se på, men hata att köra bil!
Hoppas ändå de e snö på julafton, det är fint!

Till Anonym som kommenterade;
För det första är du en feg jävel som inte kan skriva vem du är!
Och nej, det är ingen som tvingar mig att fira jul med min släkt om jag inte vill,
men det vill jag! Annars hade jag inte gjort det! Jag gör nämligen oftast som jag vill!
Sucker!

Well well, palla bry sig! Och läste igenom mitt förra inlägg, menar såklart inte att min släkt
inte är mysig! Klart dom är! Det är ju min släkt!
Tycker även att Johans släkt är mysig!
Det är väl bra att tycka om sin släkten eller?

Idag har jag verkligen inget att hitta på!
Är så tråkig dag! Tyra sover just nu, vi var o släppte ut hästarna innan.
Nova den galningen skulle tvunget springa så ramla hon, knashäst! :)
När Tyra vaknar ska hon nog få spaggetti & köttfärs, sen blir det nog ett bad för henne :)

Jaja, nej har inte så mkt mer att säga!

Adios amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar