lördag 5 december 2009

Min dag.

God afton!

Jahapp, då va lördagen nästan slut! Eller nej, vi har en del timmar kvar :)

Idag vaknade Tyra runt 8-tiden & låg o snackade i sin säng, jag & Johan hörde det men hon kan roa sig själv, så länge hon inte gnäller :) Så vi halvsov till hennes snackande! Typ fram till 9! Johan gick upp & mata hönsen & släppte ut o så, Tyra hade faktiskt somnat om! Men hon vaknade igen så då fick hon ligga hos oss i sängen & ha morgonmys! Tyra käkade där oxå :)
Sen gick vi upp & åt frukost. Efter det stack vi till stallet & släppte ut damerna. Sen vidare till Hyllinge, in på familia & hämta min mobil som vatt på lagning. Mitt snöre va borta, tydligen skulle man ta av de när man lämna in den för annars kan de hända att dom tar bort de o sätter inte dit de igen, som om man inte kunde informerat mig då om det!? I D I O T E R, finns det gott om! Jaja, skit på er!
Vi gick ett varv där, träffade på Ola & Christel med barnen inne i djuraffären! :)
Sen gick vi vidare, tog en fika & in på city gross! Handlade lite smått & gott!
Har även handlat ännu en julklapp, bara nårra kvar! *pust*
Sen gick vi in på Bauhas o handlade innertak & nårra reglar!
Sen hem igen, Tyra har käkat o snarkat! :)
Johan har jobbat!
Jag har plockat undan här nere, köpte en korg att ha Tyras saker i! Kan säga de bli lite skillnad, fixat Doriz place oxå! :) Blev bättre i köket! Ja.. Sen har jag uppdaterat min BDB!

Nu lagar vi mat, eller ja, det lagar sig själv! Potatisen kokar & köttet ligger i den maskinen o lagar sig själv, det är toppen med sånt! :) Bara såsen som ska göras *jobbigt* hahahaha! ;D

Yeye, sen blir det film på 4:an med Johan o godis o mys!! Fast det går en Beck film med, är kluven! Komedi eller kriminalre?!?!!


Jaja, ha en trevlig kväll!

Adios Amigos!

1 kommentar: