onsdag 23 december 2009

Lillejul!

Idag är det lillejul & Nellys 18-års dag Grattis!!!

Så idag kan ju alla räkna ut med röven & en krita att jag & min familj ska till Saxtorp för att fira Fina Faster Nelly!! :)
Äntligen ska hon få vår present, hoppas fasen du blir glad nu med :) Jag är ju så spänd på de! *hihi*

Idag har jag gjort knäck, tror det blev bra iaf :) hehe! Det återstår att se när jag smakar en! :P

Imorgon är det julafton!! Seriöst!
Vi ska ha julfrukost i Ljungbyhed hos mor! Ska hämta upp mormor innan.
Sen ska vi ha julaftonskvällen i Bjuv hos farfar & hela tjocka släkten kommer :)
Hoppas bara Tyra inte tycker det blir för mkt med liv & sånt. Hon kan inte med det rikitgt :(
Aja, det blir nock bra :)
Sen på fredag ska Svärpäronen & Nelly(?) komma hit & även då kränga julamaad (tror jag)..
Men det är ganska gott!
Jag har ju sånt gott bröd som Christina har bakat, det är muuumma!!

Nae, nu ska jag kissa & ta upp Tyra som vaknat hör jag :)


Adios Amigos & God Jul (om jag inte skriver imorgon) :)

2 kommentarer: