måndag 21 december 2009

Måndag

Det är det idag, hela dagen!
Denna veckan är okej, Johan jobbar bara fram till onsdag så den blir inte så lång! :)
Och på lördag ska vi till Onsala, jag & Johan o kolla på hästen..
Har ju inte bestämt mig än!!

Idag vet jag inte vad som står på chemat? Har typ hunnit bädda, stoppa i tvätt, plockat disken i köket, matat Tyra & ätit själv.
Nu vilar Tyra! Och jag satte mig här..
Funderar på att dammsuga, det får isf bli efter Tyra ätit middag. Behöver ju inte väcka henne :)

Igår blev vår lilla prinsessa sex månader! Det är inte klokt, var har dom sex månaderna tagit vägen?? Ja, snart flyttar hon väl hemifrån och jag blir gammal! :) Hihi!
Nej, snart dax för nästa baby tycker jag, ska bara få med mig Johan!! En fördel! :)

Jaja, ha de gott!! Adios Amigos!!

Det är vitt ute.

1 kommentar:

  1. Vad skönt att den inte tog längre tid en så. Hehe, ja det är mysigt med bebisar, jag vill väl inte ha dom riktigt så tätt, men 2 års skillnad :)
    Men det måste ju ändå va en helt otrolig upplevelse, och även att jag tänker att det kommer göra så jävla ont så tror jag ändå inte man kan föreställa sig den smärtan, men det är ju värt den smärtan sen när bebisen väl är ute :)
    Kram

    SvaraRadera