torsdag 31 december 2009

Mitt sista inlägg...

...Detta året!!!

För idag är det sista dagen på detta året!

Idag har vi vaknat typ, käkat frukost sen drog jag till stallet & red. Jag & Juvel red ut så gott det gick! Lite halt o så, fick skritta o lite trav, sen var det en raka där det blev galopp!
Tänka sig, jag galopperade henne! Har inte gjort det på 100 år!
Men hon är helt annan häst när man rider ut, sån kunde hon alltid varit.
Trist bara väglaget var som det var så man inte fick rida till 100%

Ikväll ska vi till Saxtorp o fira nyår!
Det blir jag, Johan & Tyra, mamma & Krister, Håkan & Annika!
Vi ska sova över där, allihoppla! Ska bli trevligt!
Så nu ska jag gå o packa lite saker vi ska ha med oss & sen blir det duschen!

Gott Nytt År på er alla!
Hoppas ni får en trevlig kväll/natt & en bra start på det nya året!
Själv börjar jag mitt nya år med att köpa ny häst!

Adios Amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar