fredag 1 januari 2010

2010

Gott Nytt År & God Fortsättning på det nya året!

Igår var jag, Johan & Tyra i Saxtorp hos Johans föräldrar, mamma & Krister var oxå där :)
Alla sov över!

Vi käkade grillat, fläskfilé grillade vi & hade potatis tillsammans med rotfrukter gjort i ugnen, så jäkla gott är det! O lite såser till det.
Sen spelade vi spel & käkade godis!
Sen blev klockan 0o:0o!! vi var ute o pangade våra raketer, finfint! En flög litta snätt in i ett träd! :) Och det var kallt som fan!
Tyra låg & nannade hela kvällen typ & hela natten! :)
Allt flöt på hur bra som helst, mkt trevligt var det!

Idag har vi vatt ute & gått jag & Johan, gick upp till Johans mormor & morfar!
FYFAN vad kallt det var ute, isch!!!!!!

Sen har vi typ bara varit hemma ikväll, käkat taco o kollat på Robin hood - karlar i trikåer (stavning på det?) Ganska kul film med sjuk humor!!

Och jag hade en plan på att gå & lägga mig tidigt idag, men den sket sig, som vanligt!
Så nu ska jag nanna!!

Nytt år, nya tag, nya misstag & nya fantastiska saker!
År 2oo9 var ju mitt bästa år hitintills - Tyra <3
Så jag hoppas på att 2010 får ett syskon till Tyra, eller? ;)
Jaja, sånt man inte vet, sånt man märker!
Kan inte bestämma när sånt ska ske!!!



God Natt!

1 kommentar:

  1. Okej :), ja jag måste gå ner lite innan jag ska försöka skaffa syskon till Nova. Men jag vill bli gravid detta året så man får barnet 2011 =)

    Gott nytt år på er =)

    SvaraRadera