måndag 25 januari 2010

Babbel :)

Goddagen!!

Måndag, brukar för mig vara sega dagar.
Men idag känns det som att dagen rullar på, klockan är ju redan 15, snart iaf :)

Jag, Tyra & mor har varit i stallet & släppt ihop damerna, gick bra.
Sen fixade jag där o sånt så allt är klart.
Ska dit sen ikväll igen.

Kom hem o såg att katterna vält ner en blomkruka - jord överallt..
Dom ville väl jag skulle dammsuga :)
Jag matade Tyra sen dammsugade jag köket & resten av huset fick oxå en övergång av damsugaren.

Tyra vilar nu, jag har sjukt ont i ryggen/lungorna.. Det hugger till i lungorna sen verker hela ryggen, började i stallet, inte alls kul!!! Hoppas de släpper snart!

Funderar på taco idag, det var ju trotts allt snart en vecka sen?? :O Jag är ju beroende!! :P
Får passa på när man har allt hemma till det oxå...
Så nu har jag funderat klart på det & de blir taco, snabbt, lätt & gott!
Har dåligt tid idag med annat.
Ska till stallet sen igen när Johan kommer hem.. Ska rykta av Charmy lite o mysa med henne en stund. Mamma, Dennis & Julia kommer oxå. Dom vill se Charmy, barnen asså.
Sen ska jag ett ärende oxå efteråt, tror jag.

Nä, de ble mkt babbel..
Ha en bra dag!
Kolla min bdb, uppdaterat den sen den 21:e tror jag...

Adios Amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar