torsdag 14 januari 2010

Sur?

Idag skulle jag & Tyra köra till Ljungbyhed & hälsa på mamma/mormor.
Vi gick upp, käkade & gjorde vid oss....
Så skulle jag ut & starta upp bilen så den blev lite varm, mest för Tyras skull..
Men skiten startade inte!!!!
I förrgår natt hade vi glömt stänga dörren helt? Så en lampa stod tänd..
Den släckte vi igår & startade bilen, som startade utan problem!!
Men icke idag!! J*vla mögbil!!
Så då får jag & Tyra snällt sitta hemma i dett kaoset ännu en dag *spyr*
Går heller inte städa för här är saker precis överallt, högtalare, DHL kartonger,
elektronikprylar & en j*vla massa annat.......

Igår höll vi på med tradera som jag skrev, väl?
Så idag ska vi väl skicka en del.
Jag tänkte ju det... Men bilen staratde ju inte, nej just precis....!!!

Tyra min prinsessa sover nu... Skönt :)
Mamma kommer hit sen när dom ska till stallet så hon får hjälpa mig & starta upp bilen då, tror jag.. Fast de hjälper egentligen inte då, kan lika bra vänta tills Johan kommer hem...

Vad kan man göra för mat idag, förslag???????
Det är alltid dagens problem & det tråkigaste med en dag!!!

Blir inge träning idag heller, för har minst lika ont idag som igår..!
Får ta ett pass till nästa vecka, får som sagt börja mjukt!
Ska väl gå på spinningen med, har jag aldrig gjort så jag måste först gå på en sån
introduktin typ o lära mig hur det fungerar, ganska bra!!

Nej, inget mer att tillägga just nu!!!

Adios Amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar