måndag 4 januari 2010

Kväll

Go kväll!

Jaha, då var denna dagen snart slut oxå.
Om typ 5 min ganska exakt så är det Paradise hotel!
Äntligen ngt at glo på!! :)

Dagen har varit bra & gått ganska snabbt.
Även om jag varit sleden.

Idag gjorde jag ngt nytt till mat som vi inte ätit tidigare.
Paprika korv. Ehm, det var typ ugnsbakad falukorv med paprika i, saknades ost bara.
O potatismos till det. O ngn sås typ gräddfil, bostongurka & senap.
Ja, det gick o äta..

Johan är där uppe o jobbar nu, avloppet snart klart. Går framåt.

På onsdag får jag sålt min sadel(?) Säger egentligen inte sånt förren det är väck, för jag tror inte på det förren de e borta!
På onsdag kommer oxå Juvels före detta ägara o glor på Juvel, fast det är hennes kompis som ska ha henne isf.. Men vi får se hur det blir med det.

Måste lämna in min J**la mobil igen!
Innan var högtalar funktionen sönder så jag bara kunde använda högtalaren när jag prata i tele.
Nu kan jag inte anväda högtalaren plus att där är inget ljud på skiten!!!!
Jävla mög telefon!!

Nae, paradise nu!

Adios Amigos!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar