fredag 22 januari 2010

Speciell dag!

Ja, det är det idag..

Det är den 22:e januari!!! Jaha, och?

Johan, min sambo, pappa till vår underbara dotter fyller år idag, 21 hela år!
Och vi har dessutom stått ut med varandra i 2 år & 5 månader idag!
GRATTIS säger jag till han!


Idag har min häst, Juvel flyttat!! :(
Det var lättare än förväntat. Hon kommer få det bra.
Jag är rikare nu men en häst fattigare! Nä, skoja! Får ju hem min nya på söndag.
Tur för Nova det för hon springer snart ihjäl sig i hagen.....


Ikväll kommer mamma,Krister,Annika,Håkan,Nelly(?),Pappa,Christina,Max&Jeppe hit till mig,Johan&Tyra...
Vi ska käka pizza & tårta & chips! Fira Johan, enkelt ska det vara.
Har köpt en fin bukett blommor till han som står här o väntar på han.....
Mer får han inte.
Håller på o städa, men tog en paus, har huvudverk :S

Nä, får fortsätta nu...

Trevlig kväll...

Adios Amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar