torsdag 21 januari 2010

SEG!

Ja, idag är jag måttligt seg. Förstår inte varför? Har ju sovit länge, eller lagom..
Men har jätte svårt för o somna på kvällarna även om jag är jättetrött :S jobbigt.

Tyra är inte så jätteglad idag heller :( Men bättre.
Vi sitter just nu o lyssnar på barnlåtar vilket är ganska uppskattat, måste lära Tyra o gilla musik, framför allt hög musik (nä jag spelar inte högt nu såklart,men inte på fjutt volym heller).
Det kommer bli så sen när Tyra blir stor o har kompisa hemma, så kommer hon ner o säger "MAMMA, SÄNK!!!!" haha ;)

Nä, nu ska jag umgås med Tyra...

Adios Amigos.

Imorgon flyttar Juvel *snyft*

1 kommentar:

  1. TACK så mycket :) ja det var verkligen en helt sjuk upplevelse, så långt ifrån min planerade förlossning man kunde komma :P

    Tycker också synd om min kille som inte fick klippa navelsträngen och allt det där *ler* men nästa gång kommer jag nog boka in mig på BB två veckor i förväg eller nåt ;)

    SvaraRadera