tisdag 26 januari 2010

Galen & rädd katt!

Hej!

Idag har jag inte alls varit sugen på o skriva här, har därimot uppdaterat bdb litta.

Idag har jag inte gjort alls mkt. Pysslat lite hemma & varit med Tyra..
Råkat klämma Dumle i vår "fede" stol i Tv rummet så han skrek som fan & Doriz attakerade mig o fräste så av ren reflex sparka jag ut henne i köket (som är precis vid stolen) o stängde dörren så jag kunde få ut Dumle.
Grejen är den att på den fåtöljen är där sånt fotstöd man fäller ut, o de hade jag. Tyra satt i den. Såg att Dumle lekte under den o sprang in & ut.. Tyra skulle käka o utan en tanke på att Dumle kanske va kvar där under så sparkar jag in fotstödet o bara hör skriiiik! Skulle ju klart dra i spaken så fotstödet flyger upp igen så han kommer loss, men nädå! Då kom Doriz o fräste som attan o hoppar stillastående på mig o river mig på handen o jag sparkar sedan ut henne i köket o stänger dörren för att SEN öppna för Dumle som fortfarande gapskriker.
Tänkte lyfta upp Tyra först, men tur jag inte gjorde det för då hade kanske Doriz rivit henne..
Men Dumle skada sig inte.. Han leker som vanligt o jag har klämt o dratt på honom! :)

Nu ska jag duscha! Sen e det Paradise Hotel och jag dör så spännande!

Adios Amigos!

1 kommentar:

  1. Sv: Jag försöker ha honom där också, men han kan bara ligga vid henne korta stunder sen vill han leka med henne.
    Var aldrig dom lekfulla mot Tyra?
    Kram

    SvaraRadera