tisdag 19 januari 2010

Klaga!

Snart är tisdagen oxå avslutad....
Imorgon är det veckans mitten & sen bara 2 dagar kvar till fredag.

Längtar inte så himla mkt till denna helg faktiskt...
Johan fyller år, & själv så är han inte särskilt engagerad så jag bryr mig inte heller!
han får fan klara de själv eller bestämma lite själv!!
Jag bakar gärna, men that's it!
Han vill inte ens fira sig, men det blir för våra föräldrar enbart....
Tyckte vi kunde äta nåt alla, men nä.. Ekonomin tillåter inte att bjuda alla på mat..
Men jag föreslog att vi kunde beställa mat & alla betalar var för sig, men Johan tyckte inte de va en bra ide, kanske det inte är heller men föräldrarna har väl förståelse för vår ekonomi, menade jag på... Men vi får se...
Plus att här är en jävla röra! Har nytt soffbord plus att de gamla står kvar!!!!!! Idioti!!!
Saker som ska skickas/säljas överallt i hela huset, dammsugare på golvet... Ja, allt!
Ingen plats, bara mass skit.. Två extra högtalare, eftersom Johan köpt nya..
Någon som är intresserad av att köpa hans gamla Cerwin vega????
Asbra är dom, skitbra om man har fest ;) Men vi kan inte ha fyra feta högtalare!
Iaf inte med denna platsen.. För övrigt gör de inte mig nåt, de bästa jag vet är hög musik!!
Men ja, här är bara en satans röra! & så kommer vi va minst 11 pers + Tyra på fredag....
11 pers är inte mkt, men på ca 1kvadrat är det!!!!!!

Nä, nu ska vi kränga!!!


Adios Amigos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar