torsdag 21 januari 2010

Det börjar rätta upp sig.

Hej!

Nu börjar det rätta upp sig, är lite piggare. Tyra sover nu, äntligen!
Hon är lite kinkig, man får inte direkt lämna henne utan att hon gnäller, men de får hon leva med, då är det upp till henne om hon vill gnälla eller inte för jag kan inte sitta med henne hela dagen.
Vi ska snart bege oss till stallet, en sista ridtur på min häst, kanske hinner en imon oxå innan hon åker.... Usch, jobbigt. Men tror hon får det bra o på söndag kommer ju min nya :)

Svar till dig Stina: Jaa, visst är jag! :) Jag måste träna!!! Vare sig jag vill eller ej! Det är liksom ett måste nu! Men det är kul med så det är ju ett plus. Hade man inte tyckt det så hade det varit jobbigt. :)

Nej, inte så mkt mer att säga just nu..

Adios Amigos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar