lördag 2 januari 2010

Idag.

Go kväll!

Då va lördagen snart oxå slut!
Måndag är det nya vecka, som vanligt vad det gäller Johans arbetspass! Det är så tråkigt!

Idag har Emil, Sofie & Andy varit här. Pågarna har varit på ovanvåningen & jobbat, Jag & Sofie har suttit & snackat massa. Mysigt :)
Innan dess var jag & Julia ute & red en sväng. Eller ja, så gott det gick på grusvägarna. Fick rida där det inte var is. Det gick bra idag med. Galopperade & allt.. Tycker bara isen kan försvinna o sånt så det blir mjukt i marken igen!!!

Nej, annars har jag väl inte så mkt att säga....
Idag ska jag lägga mig i tid!!!
Imon blir det ridning igen & ska fixa till Ninas kaniner oxå den kommande veckan :)

Ha en trevlig kväll!!

Adios Amigos!

1 kommentar:

  1. Nej igentligen får hon inte äta sånt. Men det fanns inte mycket vi kunde göra när vi inte såg det...^^Dom är så himla snabba :P

    SvaraRadera