onsdag 20 januari 2010

För sju månader sen idag!

Idag låg jag & Tyra och morgonmös, kollade vad klockan var och då var hon 09:57, ohc då kom jag på att det var exakt 7 månader & tio minuter sen Tyra kom till världen!!
Förstår ni??? Sju månader!!!
Ni anar inte hur länge det är & hur fort det har gått!!!
Jag förstår inte!

Idag ska jag & min sessa ha mys tänkte jag..
Det började inte så bra, hon vaknade med ett jävla humör den lille..
Hon fick frukost, men var inte gladare för det!!!
Så jag slängde henne i bingen - jag vill inte umgås med en surskånk!!
Och hon somna! :) Så jag hoppas på en liten gladare fröken när hon vaknar!
Då blir det nog en dusch för henne & lite manikyr kanske? :) Jag vet inte, får se.
Ska plocka lite här hemma med, för en gångs skull känns de skönt o bara va hemma en dag o plocka lite.


Igår kollade jag på Paradise Hotel, en kille som är med där, Pontus heter han.
Vad sysslar han med?? Går o "videobloggar" med husets kameror, jag skäms på hans bekostnad! Han är ju så pinsam! Och det börjar bli lite spännande nu, för nu är det stängt - inga nya deltagare! Gaah, vem kommer vinna?? Cimon ska iaf vinna! Jackie diggar jag.... Hum,hum!! Vem tycker du??

Och idag är det Andra Avenyn!! Äntligen rullar alla mina program igång igen :D

Nä, har inte mer att skriva nu...


Grattis älskade tös på din 7 månaders dag.
Ta det lugnt o sakta ner nu, tiden går för fort!!!

Mamma älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar