måndag 4 januari 2010

Så kan det vara.

Hejsan svejsan!

Idag är det då måndag igen, denna veckan är oxå bra för Johan är ledig på osndag så då blir veckan inte så lång!

Idag har jag & Tyra varit på BVC, Tyra vägde typ 8,nånting kg! Klump! :)

Sen har hon vilat middag, mamma har varit här & druckit kaffe & käkat en negerbulle.
Sen sov jag oxå en liten halvtimme.. Störde mig på att ngn snarkade & när jag lyssnade efter så slutade det, kostigt?? Kan bero på att det var jag som snarkade!! Haha!

Håller på o tvätta som alltid, blää!!
Tyra går rut i sin gåstol men börjar nog tycka det är lite tråkigt nu?

Hoppas på besked om Juvel snart.... *håller tummarna, hårt!*

Ja, nej... På fredag blir det kanske bio, jag, Johan & mamma - Luftslottet som sprängdes

Har inte mer att säga nu...

Tack & hej!
Adios Amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar