fredag 8 januari 2010

Slöe

Hejsan hoppsan farellallallellalalaa!!

Jaha, fredag kväll o klockan är redan 21! Var har kvällen tagit vägen?

Jag somnade på soffan från 6-7 typ, sen körde o släppte in pållarna, käkade kvällsmat o nu e klockan massor? Jahaa!?!! Så vad händer ikväll? Inget roligt fredagsprogram alls!!
Inte många som mailar mig om Juvel. Men det kommer en på söndag, eller en har sagt att hon ska komma på söndag. Så vi får se, många som säger massa o sen kommer inte!
Och så e det några till som hört av sig. Så hoppas, hoppas hon blir såld snart!!

Red lite idag, jag & Julia. Gick bra.
Kallt som attan bara, skrev väl det innan?? *Senil*

Imorgon är det lördag, snart är helgen sluut!! Imorgon blir det bio i HBG, jag, Johan & mamma, ska se Luftslottet som sprängdes! Tyra ska nanna hos sin farmor & farfar :)
Så jag & Johan får lite sovmorgon på söndag, sköönt :)
Och på söndag kommer då dom o glor Juvel förhoppningsvis.
Och Johan ska till Kristianstad typ o hämta nya högtalare, dubbelt så feta som dom vi har!
Kommer spränga rutorna utan tvekan! Aja...

Nä, får roa mig lite nu!

Adios Amigos!!

1 kommentar:

  1. Sv: Jo jag vet hon är ingen bra bm, hon sa att man kan säga att barnet är fixerad, men hon lät inte säker. Hon har nog varit barnmoska för länge helt enkelt.

    Luftslottet som sprängdes var faktiskt bra, det händer inte lika mycket som i män som hatar kvinnor och flickan som lekte med elden, men den är faktiskt bra tyckte jag :)

    Kram

    SvaraRadera