lördag 9 januari 2010

Luftslottet som sprängdes

Godafton mina vänner :)

Sitter här nu, o de va ju ovanligt! :)

Jag, mamma & Johan var i Helsingborg innan & kollade på Luftslottet som sprängdes
Och 1:an - män som hatar kvinnor & 2:an - flickan som lekte med elden, är ungefär lika bra men 3:an - Luftslottet som sprängdes var väl bra, men den hade mycket handling & lite action.
Den var bra, för jag älskar Lisbeth (vet inte vad hon heter irl) men hon är så klockren.
Och ni som sett den, när dom har rättegång, hon e så jävla kall & klockren! Stor puss på henne!!
Älskar såna, en anna favvis är ju lätt Persbrandt! Tänk om man var som honom ;) MmmmM!!!

Jaha, jaa.. Tyra är hos sin farmor & farfar, saknar henne!! Ett plus är att högtalarna går på full volym, eller inte riktigt men nästan!
Imorgon ska Johan köpa nya högtalare som är 10ggr fetare än dom vi har, o vi har feta högtalare - tro mig!!! Jag lovar & svär om han maxar dom nya så flyger rutorna :S Så illa är det.
Men jag älskar hög musik, det är det bästa jag vet! Man blir så peppad & glad av musik o speciellt när man inte hör vad man själv tänker!!!

Jaja, babbel babbel!! Trevlig kväll!!

Adios Amigos!

(Blev litet svar på din kommentar Charlotte här) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar