måndag 18 januari 2010

Mööndag

God måndag - eller något!

Blö, trist med måndagar.
Idag har jag inte gjort så mkt, ska väl inte göra de heller.
Tänkte duscha Tyra efter hon ätit middag.

Till Stina: Vet inte om du kollar min bdb, eller läser här? Vet du gör det ibland iaf..
Har lagt ut en bild på min bdb på Alfred, har gjort ett eget litet place till honom här hemma, med ljus o liknande. Om du vill att jag ska ta bort bilden så säg till mig.
Vi tänder ljus för min lilla ängla kusin varje kväll! <3

Idag ska massa paket skickas till alla som vunnit på tradera, får bli när Johan kommer hem..

På fredag åker Juvel, så måste ner o rensa i stallet oxå, ta lite grejor som inte ska med henne!!

Nä, inte mycket mer att säga!!

Adios Amigos.

1 kommentar:

  1. Hej på er!
    Vi blir bara "glada" och tacksamma att Alfred har en plats hos er. Det betyder mycket för oss det ska ni veta.
    Kram Stina o Magnus

    SvaraRadera