tisdag 5 januari 2010

Jaga dammsugare.

Hej hej!!

Idag är det tisdag och på chemat står det typ;
  • Släppa ut hästarna! Done!
  • Städa!!!! Inte done! :(
  • Tvätta lite! Inte done!
  • Plocka fram kotletter till ikväll! Snart done! :)
  • Carolina & hennes nya pojkvän kommer hit o käkar middag vid 18- tiden.

That's it!

Men dethär med städningen, BLÄ asså! Det är så grymt tråkigt, sysn ändå inte att man städar här. Här är så jävla mkt grejor så det går knappt..!
Får väl jaga dammsugaren lite iaf nu, passa på när Tyra nannar!

Adios Amigos!

2 kommentarer:

  1. Inte roligt att städa, men skönt när det är gjort!

    sv: Vi ska dit på fredag, men min bm är så dålig så hon känner inte om bebisen har fixerat sig, sist jag var där så frågade jag då svara hon men du ska ju inte föda än.

    Vi kommer va på Linköpings bb, http://lio.se/templates/Page.aspx?id=3544 är hemsidan dit.
    tack :) Kram!

    (btw så fint det blev i bloggen)

    SvaraRadera
  2. Jo jag vill byta bm, hon är helt värdelös. Sen har man fått höra massa saker om henne. Det var en tjej som kom dit som kände att något var fel, och hon kolla och sa att det inte var något, men hon åkte upp till förlossningen och då hade barnet varit dött i 2 dagar. Jag har aldrig tyckt om henne, men vi har bara henne här, det finns 1 till som nästan aldrig är där, och alltid fullbokad.
    Kram

    SvaraRadera