söndag 13 december 2009

Svävar på rosa moln!

Ja, de e ungefär vad jag gör idag!

Kvällen blev lyckad som fan igår!
Vi kom till Malmö vid halv sju tiden, gick till KB med paus på donkan.

Fotade lite här & där, kolla bilder på min bilddagbok.
Sen kom vi in o fick bra platser, satte oss vid en pelare med sånt bord o pallar typ nära scenen!
Men ja, när The sounds kom så va de ganska smockat o så, så de ble ganska varmt så vi flyttade oss till utkanten av schenen, det va nästan bättre :) Svalare o man såg perfa där med :)
Jag är helnöjd iaf! :)
Fick köpa ett armband där :P Där det står The sounds på ;) Pallade inte köpa tröjor o sånt, dyrt o lite onödigt just nu med :) Men nåt va vi ju tvungna att ha!
Så de får jag bära som ett troget fan av The sounds! :)

Snart ska vi till Ljungbyhed o hämta hö och Tyra :)
Så då går denna dagen, måndag imorgon igen, blöö! Men snart jul o då e Johan ledig lite, skönt!
Imorgon fyller min lilla bror år, han blir stor nu asså, gud! Max blir 15 år imon! Jaja... :) Tiden går fort, Tyra blir ju ett halvår den 20:e så.. Och var har den tiden tatt vägen?

Nej, får fixa lite här nu innan vi ska dra..

Hej svej!


Tack Johan för en underbart kul kväll & en kanon julklapp!
Älskar dig!



THE SOUNDS




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar