tisdag 8 december 2009

Kluven...

Hej!

Idag har Anna & Saga vatt här, mysigt! Saga är liten! :) hihi!
Vi var i stallet i typ 3 timmar :) Anna hjälpte mig i stallet o sen red vi..
Juvel är en really bitch nu!!! Tråkigt, jag är typ rädd för o rida på henne nu, har blitt en redig mes! Måste vatt sen jag fick barn....
Men jag är lite kluven vad det gäller Juvel just nu, INGET bestämt!!!
Men jag har tänkt att eventuellt sälja henne OCH hitta en annan häst.
En lugn kärringahäst! Min hobby är, min ända hobby är häst!
Jag ska ge mig fan på att ta tag i det o börja rida.
Frågan är bara om jag ska satsa på Juvel med en säkerhetsväst och isf ta lektioner för Maria! Eller om jag ska hitta en annan lugn sak!? Har inte riktigt bestämt mig.. Vi får väl se om det dyker upp nåt o om jag får rätt pris för Juvel!!! Vi får se, vi får se! Vet varken ut eller inte vad det gäller det för tillfället..
Iaf idag när Anna red så trillade hon av! Juvel är som sagt som hon är nu, men Anna upp igen o red som en galning o va benhård! BRA!!!! Juvel var genomblöt hehehe!! :) Anna med ;D
Men ja, de va bra gjort, jag är impad! Så hade aldrig jag gjort. Hade skrittat 5 min efter jag trillat av. Ja vi får se....
Dagen har vatt trevlig o msyig iaf! :)

Nu blir det mat framför TV:n me Johan, Jerry Springer, *suck* :)
Sen Andra Avenyn! :)

Adios Amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar