söndag 6 december 2009

Min helg


Söndag igen, varför går helgerna så förbaskat fort? *suck*


Ja, har vatt en lugn helg, som alltid :)

Idol i fredags ju, ERIK är fortfarande med. CALLE med.. Vet verkligen inte vem som ska vinna. Jag älskar ju Erik! Men Calle har ju verkligen utvecklats o är så charmig på nåt vis? Jaa.. Svårt, svårt! Dagens ilandsproblem! *haha*


Lördag va vi på familia o så o shoppa osv.

Sen blev det film på kvällen, skulle se 28 dagar som gick på TV!
Men Beck gick ju oxå, så de blev Beck!! Persbrandt är ju bara bra! :) Mhmmm!


Idag har vi haft svärpäronen & Nelly på besök.

Snackat skit & fikat!

Tyra nannar nu, Johan jobbar & jag har inget & göra som vanligt! :)

Men jag älskar datan så det är lugnt!


Nej, nog för mig idag! Bye!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar