tisdag 1 december 2009

Lättad!

Hejsan!!

Ja, då va denna dagen snart avklarad.
Förste december idag!
12 dagar kvar till The sounds!!! *längtar*

Idag har jag, Johan & Tyra vatt på vårdcentralen!
Johan hade förslitningar i axel kullederna eller vad det heter? Förslitningar iaf. I benen med.. Palla de när man är 20½? Nope!
Tyra fick göra sin sex månaders kontroll idag istället för den 15:e eller vad det var. Glad blev jag för det, skulle kolla upp hennes rygg om den va sne? Men de va den inte!! Tack gode gud för det!!! Allt annar var oxå bra! Väga o mäta oxå.. Vägde 8310 eller nåt sånt? Förra veckan 8160! FÄÄTTO!! <3 Är 68 lång! Jisses va dom små liven växer fort!
Så fick hon sin andra spruta med (som alla i vanliga fall får samtidigt, men som sagt Tyra reagrear på dom o får därför dela upp dom), gick jättebra! Fick knappt nårra utslag. Kan nästan säga inga! Blev röd vid sticket o ja.. Sen försvann de efter en stund. Fick väl en, två prickar på kroppen men inte mer, skönt!! Men hon skrek idag :) Sötunge!
Så det var en lättnad med ryggen, o allt annat va bara bra!!! *pustar ut*

Sen körde vi o släppte ut pållarna, sen hem o hämta lite NAN & sånt sen drog vi till Saxtorp till mormor & morfar (johans). Fast bara mormor som va hemma. Hade köpt med oss frukost bullar & lite pålägg oxå. Så vi fikade. Köpte även med digestive kex o typ balerina, hade glömt att jag tatt med en påse vaniljbullar som jag bakat! Så de ble massa gott! :) Så mysigt att va där, älskar verkligen dom!!!

Ja, nä nu e de snart Andra Avenyn så jag ska väl placera mig i soffan snart...

Ursäkta dålig uppdatering på bdb, men min mobil är på lagning ju, så får uppdatera när den e lagad. Har fotat me digitalkameran men tar tid o ladda in *palla*
Pallar inte idag iaf!! :)

Yeye! Ha en trevlig tisdagskväll!! :)


Adios Amiogos!!!



TYRA & JOHAN <3

1 kommentar:

  1. sv: Ja många som säger att man saknar magen efteråt :)
    Min bm vet inte om att jag har svullna händer än, dom började svullna så mycket nu sista tiden men ska prata med henne på fredag, så får väl se vad hon säger.
    Kram

    SvaraRadera