söndag 22 november 2009

Ahh :S

Hej hopp!!

Jahapp, söndag idag *BIG SUCK*
Johan har vatt o jobbat, var hemma vid halv ett så de va väl okej!
Jag & Tyra har typ sovit hela dagen! Skönt, jag är trött o det va visst Tyra med!
Jag har inte ätit frukost än heller (13:56) så det blir väl ingen.

Igår var vi hos Anna, Anders & Saga!
Kenny var oxå där.
Vi käkade kinamat, förutom Anna som käkade pizza :)
Gott som attan va de.
Sen spelade vi Cluedo DVD (heter?)
Kul var det iaf, synd bara jag hade huvudvärk!!! Pallar inte de asså.
Synd oxå man va så trött som man är nu för tiden, annars hade vi lätt stannat längre.
Plus att Johan skulle jobba idag. Men de va trevligt, får blir oftare dedära..

Idag ska vi till Danne, Linda & Filip. Runt fem.
Linda ska minsann bjuda på middag, ett sånt tillfälle får man inte missa *leeer*

Ska kanske en sväng inom väla, måste byta min julstjärna (typ) som jag köpte.
Den va pajj!!! Kass skit!!

Nej, får väl duscha nu!!


Ciao ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar