lördag 14 november 2009

Jag är trött!!

Hej!



Idag är det lördag.
Idag har jag, Johan & Tyra vatt på loppisen i Bjuv, sen stack jag, mamma, Tyra & mormor
till julmarknad i Stenestad!
Jag är trött!
Vi kom hem, så åt vi nachos chips på en plåt med tacofärs o sås o såna sker och in i ugnen,
det var gott.
Jag är trött!
Jag somnade typ tre timmar på soffan! Jag är fortfarande trött, har ont i ryggen och mår illa!
Huvudvärken har inte kommit än, men de gör den väl som alla andra kvällar.
Vi ska titta på Grabben i graven brevid! Den börjar klockan 22, så det blir att va uppe länge.
Sen ska jag sova för glatta livet!!


Nej, pallar inte sitta här mer nu.


God natt!

2 kommentarer:

  1. Åhh jag villckså gå på julmarknad, ska fasiken ta och leta upp några här omkring.

    Tack så mycket.

    SvaraRadera
  2. Grabben i graven brevid var länge sedan jag såg! Kul är den iaf:)
    haha jasså? jo men man kommer ju in i engelskan efter några veckor:)

    SvaraRadera