onsdag 4 november 2009

*Puuuh*

Hej!

Såja, nu har jag äntligen uppdaterat bdb! Så kika in den!
Finns länk här till höger!

Idag har jag & Tyra haft mys.
Mamma var på snabb besök.
Har tvättat en del.
Och suttit här!

Det är kallt o blåsigt ute, jävla skitväder rent ut sagt!

Vad det gällde dagen igår, så gick det väl bra?
Vissa vet ju vad det handlar om, ni som inte vet behöver inte veta :)
Iaf så kan jag meddela att det gör ont nu! Men det ska väl gå över!
Så får jag hoppas att man ska funka som normalt igen!

Hmm, ikväll blir det Bonde söker fru och True blood!!!!
Johan ska kanske iväg o byta till vinterdäck :( Hoppas det går fort,
hatar verkligen när han inte är hemma!
Längtar tills vi är pensionärer o ska gå hemma tillsammans dagligen ;D

Jaha, nej nu ska jag ta tvätten!!

Adios amigos!

1 kommentar:

  1. jag måste hålla med dig! jag tror inte jag vill ta den, det känns inte tryggt överhuvudtaget.

    SvaraRadera