lördag 7 november 2009

Uppdaterat! Och idolsnack!

Bilddagboken är uppdaterad! Checka den o lägg gärna en eller flera kommentarer!

Blev ju Idolmys igår med taco!
Tyckte det var rätt att Rabih åkte ut! Han låter ju som en kråka!
Men jag fattar inte att Mariette hängde löst? Hon är ju asgrym!
Nästa vecka kommer Eddie att åka ut, det är han som är näst sämst!
Vill inte att ngn ska åka ut mer nu, tycker dom som är kvar är bra på sina vis!
Får sluta se på det nu för jag kan nog inte se när dom bra åker ut!
Jag är nästan hundra på att Erik kommer vinna, eller vem tror du?
Han är ju så grymt bra, vilken röst!!

Jaja, nu ska jag göra frukost! Tyra & Johan sover, jag är med trött!
Men skitsamma! Får dricka lite eneridricka så rättar de väl upp sig!

Heeejsvej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar