måndag 16 november 2009

Måndag igen!

Goddagens!

Måndag idag igen, det är så tråkigt!
Man måste få veckan att gå, 5 dagar som man ska fördriva tiden.
Idag har jag renbäddat, det blev inte av innan.
Men nu är det gjort.
Tvättar lite.
Förberett middag, blir hamburgaretallrik idag! Blev sugen på det!
Tyra vilar nu, för andra gången idag.
Igår somnade hon vid tio halv elva efter sitt sista mål och vaknade halv tio idag!
Grymt skönt!
Jag har vatt så väck inatt, vatt på toa o grejer men har bara svagt minne av det.
Orkade inte pussa Johan hejdå i morse knappt, sov som en stock!
Vaknar av att Tyra ligger o snackar som hon gör om morgnarna men somnar om ibland igen om inte klockan närmar sig mat för hennes del! :)

I morgon ska jag, mamma & Tyra till Inka (mammas f.d. jobbekompis).
Hon har lite kläder till Tyra o sånt. Fördriva dagen där.
Onsdag vet jag inte.
Torsdag ska jag antagligen hem till Therese o Idun en sväng. Det var ju riktigt
längesen nu! Fredag vet jag inte.
Så har jag tur går denna veckan fort.
Kanske, kanske en sväng in om jobb med! Det bror på Tania ;)

Jaja, babbel babbel! Nu ska jag glo på Sune på Cartoonnetwork!

Bye bye!

2 kommentarer:

  1. Nja Roxie är så orolig nu när hon är förkyld så de blir inte mycket sömn för mig ändå.

    Dom misstänker att Roxie kan vara allergisk, men jag är skeptisk.

    SvaraRadera