söndag 8 november 2009

Uppe med tuppen!

Till och med innan!
Vatt vaken sen sex - Kill me!!

Igår var vi hos svärpäronen, var hemma vid 23:15 kanske - SEEEENT!!
Där blev det god mat! Stekt kyckling o potatis,palsternacka&morötter som var stekt det med.
Gott som bara den! :)
Efter det så snacka vi lite skit o sånt.
Jag kollade i Jotex katalog o sen en med broderier.
Annika tog fram hundratals broderier som hon gjort, även två lite lättare som hon var tvungen
att beställa en gång så en av dom började jag på! :) Skitkul ju.. Avslappnande!
Så ville Johan oxå ;) Så vi fick båda två! :P Fast han fastnade vid datan där tillsammans med Håkan istället & jag o Annika satt o broderade o drack te - Tantvarning??
Sånt man får syssla med nu när man är mamma & mammaledig :P

Mamma kommer snart hit, vi ska dra ut o shoppa!
Vad annars? ;)
Jag måste ha nya skor!
Jag har egentligen en hel del men dom kan jag inte använda bara "sådär"!
Måste ha ett par gympisar!! Har bara mina walkingskor o dom vill jag inte
walka med *höhö* till vardags! Dom är min tanke att jag ska ha i januri när jag
börjar träna o då får dom ju helst inte ha vatt ute! O sen har jag ju stallskor o de
kanske inte är så snyggt o mysigt att gå med alltid! Och stövlar, men de vill jag bara
ha ibland!!
Yeye, jag e knäpp ibland! Men jag måste ha gympisar iaf!! De e jag!!

Jaja, vi hörs senare! Ska förbreda frulle nu så vi kommer iväg i tid!

Adios amigos!


Tyra, du är mer än mitt allt!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar