söndag 29 november 2009

Snart måndag :S

Hej!!

Söndag igen, veckan går SÅ segt men helgen går SÅ snabbt! Tråkigt!
Imorgon är det måndag igen, blörk!!

Jag ska till familia en dag, måste lämna in min mobil, den är sönder.
Eller ja, om man ringer till mig så hör jag bara dig om jag har högtalaren på, annars
är den "död" fast du hör mig. CP!
Så ska tömma den o lämna in skiten...

Tyra nannar, hon har nannat länge nu. Är nog sleden sen igår, va ju hos Linda med familj o käkade maaad, snacka skit & glodde film. Åkte hem runt halv tolv inatt o Tyra sov väldigt lite, så hon är nock nannig idag. Precis som jag :) Johan & Tyra väckte mig halv tolv!

Jaja, Johan är där uppe & jobbar idag o jag vet inte vad jag ska göra....
Pyssla lite, men vet inte vad jag ska pyssla :)

Nej, inget mer att säga...

Adios amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar