lördag 7 november 2009

God morgon!

Det är konstigt när det är helg går vi upp, som idag halv åtta!!
Vad liknar detta? På vardagarna vaknar jag & Tyra typ 09:30!
Men då äter hon oxå typ vid sex & somnar om, nu sov hon till h alv åtta
istället. Så det är väl därför.
Så jag har hunnit vika in tvätt, stoppa i ny, bäddat, renbäddat till Tyra.
Ska bara dammsuga köket o "katthallen" en gång till, dom sprätter ju ut
massa katt sand!

Bakade igår, blev ca 50 vaniljbullar & en vanlig socker kaka & tre små sockerkakor!
Så det ska väl räcka.
Christina har nog gjort rulltårta med?
Tupperware party idag klockan två ju, hoppas jag får mina bakskålar!! :P

Usch, nu är jag trött igen. Börjar få huvudvärk med!! Piii!!

Jaja, nej ska se om jag kan uppdatera bdb, va längesen nu igen!!!

Hejsålänge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar